Porządek obrad
1.
Otwarcie obrad VI Sesji Rady Gminy Łańcut.
2.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Łańcut na 2024 r.
3.
Podjęcie uchwały w sprawie upoważnienia Wójta Gminy Łańcut do zaciągnięcia zobowiązania inwestycyjnego ponad granicę ustaloną w budżecie gminy na 2024 rok przez Radę Gminy.
4.
Podjęcie uchwały w sprawie upoważnienia Wójta Gminy Łańcut do zaciągnięcia zobowiązania inwestycyjnego ponad granicę ustaloną w budżecie gminy na 2024 rok przez Radę Gminy.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przyjęcie przedsięwzięcia do realizacji oraz na złożenie wniosku w ramach programu priorytetowego pn. „Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół”.
a)
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przyjęcie przedsięwzięcia do realizacji oraz na złożenie wniosku w ramach programu priorytetowego pn. "Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół"
b)
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przyjęcie przedsięwzięcia do realizacji oraz na złożenie wniosku w ramach programu priorytetowego pn. "Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół"
c)
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przyjęcie przedsięwzięcia do realizacji oraz na złożenie wniosku w ramach programu priorytetowego pn. "Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół"
6.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie nieruchomości położonej w miejscowości Albigowa na rzecz Gminy Łańcut.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie nieruchomości położonych w miejscowości Cierpisz na rzecz Gminy Łańcut oraz na ustanowienie służebności.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości położonej w miejscowości Sonina na rzecz Gminy Łańcut.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności na działce mienia komunalnego.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia opłaty za pobyt dzieci w żłobkach wchodzących w skład Zespołu Żłobków Gminy Łańcut i maksymalnej wysokości opłaty za żywienie.
11.
Informacja o pomocy poszkodowanym w wyniku powodzi samorządom.
12.
Informacja o międzysesyjnej działalności Komisji Rady Gminy.
13.
Informacja z działalności Wójta Gminy w okresie między sesjami.
14.
Sprawy różne i pytania bieżące.